Laat je behandelen door gediplomeerde specialisten
Wij werken uitsluitend met hoogwaardige producten
Bij ons kan je terecht voor uitgebreide behandelingen
Wij hebben een hoge patiënttevredenheid

Huisregels

Huisregels binnen Yavuz Tandheelkundig Centrum

Om een optimale en goede sfeer binnen onze praktijk te garanderen, hanteren wij onderstaande huisregels. De meeste huisregels spreken voor zich. Ook patiënten die reeds bij ons onder behandeling zijn, kunnen hierin nuttige informatie vinden. Zo helpt iedereen mee om het voor elkaar zo aangenaam mogelijk te houden en weten we met elkaar waar we aan toe zijn!

Onze huisregels

  • Wij verzoeken u vriendelijk zich 5 á 10 minuten vóór aanvang van uw afspraak aan de balie te melden;
  • Indien u verhinderd bent, laat dit dan minimaal 24 uur voor de geplande afspraak per telefoon, per e-mail of aan de balie aan ons weten. Bij niet of niet tijdige afmelding zijn wij helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen. Deze kosten worden niet door uw (aanvullende) tandartsverzekering vergoed (de boete bedraagt 2 euro per minuut dus een afspraak van 30 min niet nakomen of te laat afmelden is 60 euro);
  • Indien u te laat op een afspraak verschijnt, loopt u het risico dat de behandeling niet volledig kan worden voltooid en dat er een vervolgafspraak moet worden gemaakt. Het kan ook zijn dat de resterende tijd het niet toelaat om te starten met de behandeling. In dat geval wordt de afspraak op uw kosten geannuleerd en zullen wij een nieuwe afspraak met u maken;
  • Wij werken tijdens onze openingstijden uitsluitend op afspraak, met uitzondering van spoedgevallen en bij pijnklachten. In het geval van pijnklachten tijdens openingsuren verzoeken wij u vriendelijk vóór 11.00 uur ’s ochtends contact op te nemen met de praktijk, wij zullen dan ons uiterste best doen voor dezelfde dag nog een afspraak te maken.
  • Buiten openingstijden en in het weekend kunt u contact opnemen met spoedeisende hulp: 020- 660 27 50. Dit is het algemene nummer in de Zaanstreek. Voor omgeving Rotterdam kunt u bellen met 010 455 21 55. U wordt doorverwezen naar de dienstdoende tandarts. Mogelijk wordt u verzocht, contant af te rekenen;
  • Voor het maken van een afspraak kunt u de praktijk gedurende openingstijden bellen op telefoonnummer 075-820 09 92 (Zaandam) of 010 311 90 90 (Rotterdam);
  • Wij sturen per post en/of email onze cliënten een oproepkaart voor de halfjaarlijkse controle. Als extra service maken wij gebruik van het e-mailherinnering voor de afspraak van onze patiënten. 1 á 2 dagen voor de afspraak sturen wij een e-mail voor herinnering zodat onze patiënten hiermee rekening kunnen houden.
  • Wij raden u sterk aan om ieder half jaar een afspraak te maken voor de periodieke controle van uw gebit;
  • U blijft zelf verantwoordelijk voor het informeren naar de kosten van de behandelingen die door de tandarts worden uitgevoerd. Let op: Hierin zijn de techniekkosten voor de bepaalde behandelingen niet inbegrepen. Onze tandartsen zijn namelijk aangesloten bij Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) die de tarieven vaststelt voor de zorgbehandelingen Aan de hand hiervan bepaald onze tandarts de techniekkosten;
  • Wij hebben diverse tandartsen binnen onze praktijk. Elke patiënt krijgt bij het eerste afspraak een tandarts toegewezen indien u voor een spoedafspraak komt, kan het zijn dat de behandeling door een andere tandarts. Wij vragen hiervoor uw begrip;
  • Onze tandartsen zijn aangesloten bij de klachtenregeling van Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT). De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. Toch kan het weleens gebeuren dat u ergens niet mee eens bent. Wij proberen altijd eerst met de patiënt te praten. Leidt dat niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie van de ANT.
instagram